Klantenservice
Bekijk hieronder of het antwoord op je vraag ertussen staat.
Mocht dit niet het geval zijn:
Verzending
We verzenden bestellingen doorgaans binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de
betaling. Je ontvangt een bevestiging zodra je bestelling is verzonden.
De verzendkosten zijn 6,95 voor pakketpost en 4,50 voor brievenbus pakket. Wij verzenden met Post NL.
Binnen Nederland duurt de levering meestal 1-3 werkdagen na verzending. Voor andere landen kan de levertijd variëren van 3 tot 10 werkdagen.
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen.
Wij verzenden naar Nederland, Belgie en Duitsland.
Retourneren & ruilen
Stuur een mail naar [email protected] en vermeld hierin dat je graag je item retour wilt sturen.
In elk pakket zit een retourformulier waarmee je eenvoudig je product kunt terugsturen. Vul dit formulier volledig en correct in, zodat wij je retour snel kunnen verwerken.
Plaats het ingevulde retourformulier samen met het product in de originele verpakking en volg de instructies op het formulier om het pakket terug te sturen.
⚠️ Let op: Als het retourformulier niet volledig of onjuist is ingevuld, kunnen wij je retour helaas niet verwerken. Controleer dus altijd goed of alle gegevens kloppen voordat je het pakket verstuurt.
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop! Wil je toch iets retourneren? Geen probleem — let dan op de volgende retourvoorwaarden:
-
🕒 Retourtermijn – Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
-
📦 Staat van het product – Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking worden teruggestuurd.
-
🧾 Retourformulier – In elk pakket zit een retourformulier. Vul dit volledig en correct in; zonder correct ingevuld formulier kunnen wij je retour niet verwerken.
-
👚 Labels & verpakking – Zorg dat alle labels, kaartjes en accessoires nog bevestigd zijn.
-
🚚 Verzendkosten – De verzendkosten voor de retourzending zijn (tenzij anders vermeld) voor eigen rekening.
-
💰 Terugbetaling – Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, starten we de terugbetaling zo snel mogelijk.
Het bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je retour teruggestort op de rekening of betaalmethode waarmee je de bestelling hebt betaald.
💡 Let op: Heb je je retour nog maar net verzonden? Houd er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voordat je pakket bij ons binnen is en verwerkt wordt.
Ja, dat kan! Momenteel gaat dit via retour en een nieuwe bestelling:
-
Stuur het artikel dat je wilt ruilen terug volgens onze retourvoorwaarden.
-
Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, krijg je het aankoopbedrag teruggestort.
-
Plaats vervolgens een nieuwe bestelling voor de gewenste maat of kleur.
💡 Tip: Controleer eerst de beschikbaarheid van de maat of kleur op onze webshop voordat je het artikel terugstuurt.
Ja, de verzendkosten voor het terugsturen van een retour zijn voor eigen rekening, tenzij anders vermeld bij een specifieke actie of promotie.
💡 Tip: Zorg ervoor dat je het pakket goed verpakt en gebruik maakt van een betrouwbare verzendmethode, zodat het product veilig bij ons aankomt.
Betaling
Bij Le Maison kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL, Bancontact, PayPal en
Klarna. Tijdens het afrekenen kies je de methode die het beste bij jou past.
Ja, absoluut. We maken gebruik van een beveiligde betaalomgeving en werken samen met betrouwbare betaalpartners. Je gegevens worden versleuteld verstuurd en zijn altijd beschermd.
Geen zorgen! Probeer de betaling opnieuw of kies een andere betaalmethode. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via [email protected] of via onze Whatsapp, dan helpen we je graag verder.
Ja, dat kan! Met Klarna bieden we de mogelijkheid om achteraf te betalen. Zo kun je je bestelling eerst ontvangen en daarna pas betalen, binnen de door Klarna gestelde termijn.
Bestelling
Zodra je bestelling succesvol is geplaatst, ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook je spamfolder of neem contact met ons op.
Dat hangt ervan af of je bestelling al is verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] of onze Whatsapp, dan kijken we of we je bestelling nog kunnen aanpassen of annuleren.
Controleer eerst je spam- of reclamefolder. Staat de e-mail daar niet tussen? Neem dan contact met ons op met je naam en – indien mogelijk – het e-mailadres waarmee je hebt besteld. We helpen je graag verder.
Productinformatie
We doen ons best om de kleuren zo realistisch mogelijk weer te geven op de foto’s. Houd er echter rekening mee dat kleuren iets kunnen afwijken door lichtinval tijdens de fotografie of de instellingen van je scherm. Twijfel je over een kleur? Neem gerust contact met ons op voor extra informatie.
Bij elk product vind je een maattabel of pasvormadvies om je te helpen bij het kiezen van de juiste maat. Zit je tussen twee maten in of twijfel je? Stuur ons een berichtje – we denken graag met je mee.
Duurzaamheid vinden wij belangrijk. Waar mogelijk kiezen we voor materialen die milieuvriendelijk zijn en werken we samen met producenten die verantwoord ondernemen. Op de productpagina vermelden we specifieke informatie over duurzame eigenschappen.
Contact & klantenservice
Je kunt contact met ons opnemen via e mail op [email protected], Whatsapp,via het contactformulier op onze website, of via onze sociale media kanalen. We staan klaar om je te helpen!
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Buiten deze tijden kun je ons gerust mailen – we reageren zo snel mogelijk.
We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op je vraag (op werkdagen). Tijdens drukke periodes kan het iets langer duren, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.